دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

به نظر شما مهم ترین خواسته ای که از یه دوره آموزشی می تونیم داشته باشیم چیه؟

خوب آموزش بده؟

قیمتش مناسب باشه؟

محتواش کاربردی باشه؟

مدرسش مسلط باشه ؟

و . . .

همه این ها درسته ولی از نظر من و احتمالاً خیلی از شما،  بهترین دوره ای ، دوره ایه که بیشتر و در واقع خیلی خیلی بیشتر از چیزی که ازمون میگیره (پول، وقت، انرژی) برامون ارزش ایجاد کنه. مشخصاً این ارزش هم مادی و هم معنویه. مادیش اونجاست که بتونیم باهاش به در آمد برسیم (البته اگه دوره به همین منظور طراحی شده باشه) و معنویش هم اینه که حالمون رو خوب کنه. یعنی وقتی دو ساعت نشستیم پاش بعدش نگیم خوب شد تموم شد! 

این دوره بازاریابی دیجیتال دقیقاً واس من طراحی شده ، واس تو طراحی شده. واس این که هم کلی چیز یاد بگیریم ، هم حالمون خوب بشه و هم بتونیم باهاش کسب درآمد کنیم یا اگه درآمدی داریم بیشترش کنیم. البته که حتماً تو هم موافقی که اینا راحت به دست نمیاد چون اگه قرار بود راحت باشه که همه انجامش می دادن. 

در مورد مدرسش چیزی نمی گم. خودت می تونی تو گوگل سرچ کنی عادل طالبی بازاریابی دیجیتال. البته اگه به این مباحث علاقه مند باشی حتماً می شناسیش ولی اگه تازه می خوای قدم تو این راه بذاری بدون که شانس در خونه ت رو زده که عادل طالبی سر راهت قرار گرفته. عادل طالبی همون کسیه که می تونی با خیال راحت بهش اعتماد کنی ، همراهش بری ، سخت گیری هاش رو تحمل کنی و آخر سر دقیقاً برسی به همونجایی که می خواستی . تازه می تونی این مسیر کسایی رو هم که دوستشون داری با خودت همراه کنی ، مثل من که الان می خوام شما را با خودم هم مسیر کنم. 

پس اگه تو هم به بازاریابی دیجیتال علاقه مندی ، اگه تو هم معتقدی که آینده نه چندان دور بازار کار ایران از همین مسیر می گذره کما اینکه همین الانشم تا حد زیادی واردش شده ، پس تو هم سعی کن این مسیرو را با یه راه بلد طی کنی. 


راه بلدی که برات وقت می ذاره ، خودش شخصا ً به تک تک سوالاتت جواب میده ، مسسیرهای اشتباهی رو که خودش رفته بهت نشون میده که تو اشتباه نری و از همه مهم تر این که با تمام وجود و تواضع سعی می کنه یادگیری رو بهت یاد بده که اگه فقط همین یکی رو ازش یاد بگیریم ، چند برابر وقت و هزینه ای که می ذاریم ، به دست میاریم.

بهت پیشنهاد می دم اطلاعات کامل دوره رو اینجا ببین که اگه هنوز به خودت مطمئن نیستی یا سوالی تو ذهنت ایجاد شده به جوابش برسی.

https://mydmc.ir/about/?au=24870